Ezután vetődött fel, hogy ha már mi képezzük őket, miért ne csinálnák ők a honlapunkat. Megegyeztünk, és ezt a döntésemet életem legjobb döntései közé sorolom. Az előző honlapunkat még én szögeltem össze, és hát működött szegény, meg nagyon gagyinak sem nézett ki, de az „ergések” által fejlesztett tartalomkezelő rendszerrel összevetni olyan volt, mint ringbe küldeni egy diavetítőt egy HD projektorral szemben. Van egy fajta bája, a szívünkhöz is nőtt, de hát na...
Szóval a tréning. A létjogosultságát leginkább az adta, hogy 2007 tavasza óta jött néhány új munkatárs a céghez, akik még soha nem vettek részt kommunikációs tréningen, és Gábor (az ügyvezető) számára jó ötletnek tűnt engem rájuk uszítani. Hogy tényleg az volt-e, azt majd az idő megmutatja, mindenesetre a fiatalok nem panaszkodtak, sőt. Többen állították, hogy ez volt a legjobb kommunikációs tréning, amin valaha is részt vettek.
Aztán volt egy nagy tanulsága is ennek a két napnak. Nevezetesen, hogy ha Te már tudsz valamit, és újra meg kell hallgatnod, akkor azon minél gyorsabban túllépnél, ám ha valaki most hallja először, annak kell az idő, kell a példa, kell kicsi szájbarágás. Ezt szívesen ajánlanám minden ügyvezető figyelmébe, mert egészen biztosan számtalan problémát okoz. És ez nemcsak a képzésekre igaz, hanem a munka elvégzéséhez szükséges szaktudás átadására is.
Lényeg a lényeg: a tréning jól sikerült, hamarosan jön a folytatás is. Addig is lelkesen ajánlom mindenkinek a figyelmébe az RG Stúdiót, aki nagyobb sebességre kapcsolna a netsztrádán, és ehhez professzionális megoldásokat keres.