Főoldal   Elérhetőségek   E-mail
Keresés:
  • Főoldal
  • Hírek
  • A TANULHATÓ EMBERISMERET
  • A vezetői X-faktor
  • Életerő tuning
  • A gyereknevelés és a halálos négyes
  • A tanulás akadályai
  • Tuningold fel magad!
  • Ajánlott irodalom
  • Ajánlott filmek
  • Cikk archivum 2005 - 2008
  • Cikk archivum 2008 -
  • Kérdezz!
  • Személyiségteszt
Hogyan Motiváld magad?
>>>tovább
Hogyan motiválj másokat?
>>>tovább
Blog
>>>tovább
>>> Ajánlom ezt a cikket
teamtuning.hu

Tartalom:

ajánlott irodalom

Nógrádi Bence - Rinocérosz üzletkötés

Bence elviekben a konkurenciánk, így az aktuális magyar trend szerint inkább köpködnünk kéne rá, mint a könyvét ajánlani. De nem szeretünk trendik lenni (különösen, ha ilyen a trend) , úgyhogy nem tesszük.

Egyrészt Bence jó fej, másrészt a könyv az egyik legjobb, a ma kapható, értékesítéssel foglalkozó könyvek közott. Rendkívül alacson benne a hókuszpókusz-faktor, ésszerű, gyakorlatias, jól használható olvasmány. Lépésről-lépésre végigvezet az értékesítés teljes menetén, onnan kezdve, hogy "miért is akarok értékesíteni?", egészen az adminisztrációig. Vedd meg bátran, nem fogod megbánni! 


Mario Puzo - A keresztapa

Mario Puzo az egyik legjobb író, akire volt szerencsénk rábukkanni, könyvei olyanok, mint a sósmogyoró: ha elkezded, nem tudod abbahagyni. De mit keres itt egy regény? Nos, szent meggyőződésünk, hogy gyakran nem a szakkönyvekből lehet a legtöbbet tanulni, hanem az irodalmi alkotásokból.

Ezen mániánkat bizonyítandó ajánljuk lelkesen "A keresztapát", amely véleményünk szerint a legjobb tárgyalás-technikai kézikönyv. A rosszmájúak kedvéért gyorsan leszögezzük, hogy nem a levágott lófej az elsajátításra ajánlott minta, hanem a tárgyalási stílus. Ha van elég lelkesedésed, érdemes többször is elolvasni. 


 L. Ron Hubbard - A munka problémái

Korábban nehezen tudtuk volna elképzelni, hogy a munkáról lehet jó könyvet írni. Hát lehet, méghozzá nem is akármilyet! Az egyik leghasználhatóbb iromány, ami valaha is a kezünk ügyébe akadt, pedig volt néhány. Ha elolvasod, te is hanyatt fogsz vágodni tőle, különösen akkor, ha megtudod, hogy a szerző a vonaton ülve, gyakorlatilag egy út alatt írta meg.

Egyszerű, könnyen olvasható, és ami a lényeg: tele van ALKALMAZHATÓ módszerekkel, gyakorlatokkal, amelyek bárki számára megkönnyítik és hatékonyabbá teszik a munkavégzést. Megtudhatod belőle, miért fáraszt annyira a munka, hogyan tudod látványosan javítani munkaeszközeid használatát, illetve mi a teendő, ha berágsz az asszonyra (vagy ez emberre). Teljesen mindegy, hogy mi a munkád, ez a könyv Neked szól.

Ha nem szeretsz olvasni, ám sokat autózol, úgy jó ha tudod: létezik hangoskönyv változat is, ez három cd-t jelent, ami tartalmazza a könyv teljes anyagát, Beleznay Endre színművészünk tolmácsolásában.


Sergio Zyman - Csak a profit számít

Sergio Zyman a Coca-Cola marketing-májere volt hosszú éveken keresztül. Tevékenységét jól jellemzi az a tény, hogy néhány év alatt sikerült 50%-kal növenie a cég forgalmát, ami azért - lássuk be - egy Coca-Cola méretű szörnynél már legalábbis figyelmet érdemlő.

De ne tévesszen meg az, hogy a világ egyik legnagyobb vállalatáról van szó! Te is hasznosítani tudod majd a leírtakat, akármekkor legyen is a vállalkozásod. A könyvet elsősorban azoknak a vezetőknek ajánljuk, akik saját maguk végzik a cég marketing tevékenységét, illetve azoknak, akiknek van marketingesük, és tudni akarják, mit várhatnak (várjanak) tőle.


Al Ries - Jack Trout - A marketing 22 vastörvénye

Tisztában vagyunk azzal, hogy a marketing vallásában Kottler az Atyaúristen, de hajlandóak vagyunk magunkra vállalni az istenkáromlás bűnét, és azt mondjuk: aki nem ismeri ennek a két szakembernek a műveit, az nem tud eleget a marketingről.

A könyv rövid, egyszerű, zseniális, olvasás közben folyamatosan arra gondolsz, hogy "Erre a többiek hogy nem jöttek rá?". Nemcsak marketingeseknek ajánljuk, hanem értékesítőknek is (rengeteg segítséget fog adni a munkájukhoz), illetve mindenkinek, aki szeretne jobban érvényesülni, akármivel is foglalkozzon.


Al Ries - Jack Trout - Pozícionálás

A modern marketing kulcsszava a pozícionálás. Ez így is fog maradni, ugyanis a téma egy, az emberi elme működésével kapcsolatos törvényszerűségre épül, ami soha nem fog elavulni, legalábbis addig nem, amíg az emberek használják az elméjüket (imádkozzunk, hogy ez minél tovább maradjon így).

A könyv egy megtörtént eset felhasználásával vezeti be az olvasót a pozícionálás rejtelmeibe, és pontról pontra viszi végig az ezzel kapcsolatos tennivalókon. Figyelembe véve azt a tényt, hogy a legtöbb magyar kis- és középvállalkozás marketingje leginkább ebből a sebből vérzik, a könyv több, mint ajánlott.


Al Ries - Jack Trout - Marketingháború

Úgy gondoljuk nem kell bizonygatnunk, hogy bírjuk ezt a két fickót. Ha más nem, legalább ez a tény üssön kisebb szöget a fejedbe: vajon miért ajánlják három könyvüket is? Hát azért, mert jók! Mondjuk, a három közül talán ez a leggyengébb, de csak a három közül! Önmagában rendkívül értékes olvasmány.

Ahogy az a címéből is kiderül a szerzők a marketinget a háborúhoz hasonlítják, és ez a gondolatmenet végigvonul rajta. Példaként Clausewitz (német volt, tábornok volt megírta ezt a könyvet - többet mi sem tudunk róla) háborús bibliáját használják fel, s ezen példán keresztül mutatják be, milyen stratégiák, taktikák és harcmodorok alkalmazhatók a modern marketingben.


 

 

 

 

HA ÉRDEKESNEK TARTOD, AMIT OLVASTÁL, OSZD MEG MÁSOKKAL IS!
  • Iwiw
  • Twitter
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Linkter
  • blogtercimlap
  • Digg
  • del.icio.us
  • Netvibes
  • Live
  • StumbleUpon
  • Yahoo! Bookmarks

Tartalom:

  • ajánlott irodalom
Név

E-mail cím

Címzett neve

Címzett e-mail címe

Hírek

KLUB: Probléma-szelidítés
A problémák olyanok, mint a koleszterin, amiből állítólag van jó is, rossz is. Hogy mitől jó vagy rossz a koleszterin, azt nem tudom, de azt igen, hogy mitől jó vagy rossz egy probléma. Mert van ám jó probléma is, csak ezt általában nem is problémának nevezzük. Inkább kihívásnak, megoldandó feladatnak vagy bármi másnak. Talán azért, hogy ezzel is megkülönböztessük őket azoktól, amelyek megkeserítik az életünket.
>>> tovább
Személyiségteszt Személyiségteszt
Személyiségteszt - Neked mik az erősségeid és mik a gyenge pontjaid?
További részletek>>>

Hírlevél





Feliratkozom
Leiratkozom



Webdesign: RG Stúdió Kft.
Portálrendszer: MagicOn
tel: 06 20 377 7266
e-mail: info@teamtuning.hu